Hvordan foregår det?
Når vi afgiver tilbud, foregår det altid efter en fast procedure:
Først kommer en af vores dygtige medarbejdere ud og måler op og hører om jeres behov og ønsker for rengøring
Herefter modtager I et skræddersyet tilbud, som passer til jeres behov og økonomiske ramme
Når tilbudet accepteres, aftales opstartsdato og samarbejdsaftalen underskrives af begge parter
Inden arbejdet igangsættes , præsenteres I for jeres faste kontaktperson og de medarbejdere, som skal udføre arbejdet.
Udkast til rengøringsplanen udarbejdes og sendes til jeres godkendelse og der udleveres nøgler, eventuelle koder til alarmer etc.
I den første tid har vi en tæt dialog med jer, så alle spørgsmål og eventuelle udfordringer ryddes af vejen med det samme.
Hvad koster det?
Det er næsten umuligt at sige på forhånd hvad en rengøringsopgave kommer til at koste. Det kommer an på besmudsningsgrad, frekvens, type af rengøring, størrelse på lokalerne osv. osv.
Det er ikke vores mål at være den billigste udbyder. Der er og bliver sammenhæng mellem pris og kvalitet, og for os er kvalitet det vigtigste. Men i de fleste tilfælde betyder vores effektive løsninger, at vores priser er konkurrencedygtige.